1/01/2015

Prolog

Prolog
Z dedykacją dla Wiktorii Drzewieckiej 


Dziś mija dwa lata od rozstania mojego i Violetty. Pamiętam jakby to było wczoraj.

Właśnie szedłem na spotkanie z Violą. Kupiłem bukiet róż i czekoladki .Chciałem ją zabrać na kolację i tam chciałem się jej oświadczyć. Właśnie dochodziłem do parku. Gdy do niego wszedłem ujrzałem Violette. Oczywiście nie była sama. Była z Clementem. W jego ramionach. Chciała mi tłumaczyć lecz ja nie chciałem jej słuchać.

Do tej pory nie znam całej historii ale pierścionek trzymam nadal.  Początkowo załamałem się strasznie. Ale teraz wiem że żyje się chwilą. I mam gdzieś Violette.  Dawno jej nie widziałem. Ale  wiem że jest sama.  Nie dziwie się. Sam bym nie chciał być z taką kobietą jak ona. Chociaż czasami za nią tęsknie.  Najbardziej boli mnie to gdy dowiaduję się że codziennie jest z  innym facetem. Nie wiem co w nią wystąpiło. Kiedyś była pogodną dziewczyną iI nikomu nieznajomemu nie weszła by do łóżka.  Ale jej wybór tak chciała.  

*********************************************************************************Prolog do opowiadania "Czas leczy rany lecz nie uleczy złamanego serca " Oddaje w  wasze ręce. W poprzednim opowiadaniu Leon był tym złym a teraz jest Violetta. Mogę zdradzić że w 1 rozdziale rozjaśni się dlaczego Violetta się tak zachowuje.
Rozdział 1=10 komentarzy
P.S jak tam żyjecie po Sylwestrze ? 

13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za dedykację <3 Kocham Cię :) Fajnie się zaczyna szkoda ,że narazie nie ma Leonetty ,ale mam przeczucie ,że jeszcze będą razem :* Co do Sylwka to oczywiście jest kac po Picolo :P Hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/1/15

    Cudo :*
    Nareszcie Leos nie jest tym zlym tylko Violetta :D
    Kocham takie opowiadania :*
    Czekam na pierwszy rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/1/15

    Obstawiam, że jest szantażowana :D
    Może przez CLementa, ojca?
    Tego nwm, ale się dowiem :)
    Cudny prolog :)
    Czekam na 1. rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowy prolog nie mogę doczekać się nexta

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski prolog ;)
    Widzę, że charakterki się zamieniły osobami xD
    Czekam na rozdział 1 ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1/1/15

    Cudo <3
    Czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1/1/15

    Czekam ....
    ★★ LUŚKA ★★

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1/1/15

    Ale fajnieeeeeee
    Czekam
    Twoja fanka a i sorry że anonim ale komp mi siada
    Całuski Tinitaaa ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada ^^
    Zaskoczyłaś mnie pozytywnie ♥
    Na pewno będę czytać :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie wyszłam na tego bloga i zakochałam się.
    Prolog boski :*
    Idę czytać dalej!
    Gabi ♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett