1/07/2015

Konkurs na One Shota

Za ponad miesiąc są walentynki więc z tego " święta" robię konkurs na One Shota :)
Czas do : 13 lutego 2015  do godziny 20 ! 
Teraz jest szkoła więc daje wam ponad miesiąc. Wiem że niedługo są ferie więc będziecie mogli napisać. 
Regulamin :
Temat dowolny ale gdy zdecydujecie się na pary to :
Pary mogą być z serialu ale także może to być na przykład Jortini czy Mech i Xabi. 
Może to być życie w przyszłości lub jeżeli wolicie to teraz (np. Jeżeli pary z serialu to za czasów Studio xD)
Oceniać będę pomysł i wykonanie. Długość nie będę oceniać ale wolałabym żeby był dłuższy ale to już jak chcecie :) 

Nagrody 
1 miejsce :
 - Dedykacja 10 rozdziałów 
 - reklama bloga przez miesiąc 
 -Możliwość napisania rozdziału 
 -zdradzenie mojego pomysłu na następny rozdział 
 -Opublikowanie Os'a
 -Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam
 
2 miejsce 
  -Reklama bloga przez 2 tygodnie
   -dedykacja 8 rozdziałów
  -Zdradzenie kawałku pomysłu na rozdział
  -Opublikowanie Os'a
 -Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam

3 miejsce 
  --Reklama bloga przez 1 tydzień
   -dedykacja 5 rozdziałów
  -Opublikowanie Os'a
 -Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam

Wyróżnienie :
Dedykacja 2 rozdziałów
Reklama bloga przez 3 dni 
Opublikowanie os'a 
Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam


Mam nadzieję że ktoś się zgłosi :)
Macie ponad miesiąc 
prace wysyłajcie na : leonetta2345@gmail.com 
Zachęcam do udziału :)
Rozdział pojawi się jutro około godziny 15 :) 


6 komentarzy:

  1. Anonimowy7/1/15

    ...Może...
    Chociaż już biorę udział w jednym konkursie,ale co tam ;))
    I tak niedługo wezmę się za pisanie Shota.Jeszcze rozważę tę decyzję ;**

    Ściskam.Teczka12

    OdpowiedzUsuń
  2. A jesli ktos nie ma bloga albo zaczal kiedys pisac a teraz konczy z blogiem tez moze wziac udzial???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak każdy :)
      Po prostu będzie inna nagroda :)

      Usuń
  3. Biorę udział w konkursie na Shota

    'Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę udział a może być też Rugg i Tini?

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett