1/05/2015

LBA

Zostałam nominowana  do LBA przez Tinite Stoesssel z bloga

Pytania od Tinity
  1. Czytasz mojego bloga?
  2. Jakie są twoje ulubione piosenki?
  3. Co sądzisz o ,,Violettcie"?
  4. Dlaczego piszesz bloga?
  5. Ile masz lat?
  6. Jakich osób nie lubisz z fioletowego serialu? (uzasadnij)
  7. Czy spotkałaś kogoś z obsady?
  8. Byłaś za granicą? Jeśli tak to napisz w jakich krajach byłaś.
  9. Jaka jest twoja ulubiona aktorka i aktor?
  10. Co sądzisz o Francesce?
  11. Jakie języki obce umiesz?


1. Tak el nie mam czasu komentować :(
2. Mi princesa, Podemos i Voy por ti 
3. Jeżeli chodzi o serial to jest fajny a jeżeli o postać to Violetta za bardzo chce wszystkim pomagać i to nie zawsze wychodzi najlepiej.
4.Ponieważ mam pomysły z którymi chciałabym się z kimś podzielić. :) 
5. W maju skończe 14 :D 
6. Andresa ponieważ no jest śmieszny ale często mnie denerwuje no i Alexa/Clementa od początku go nie trawiłam. 
7.Nie 
8.Nie nie byłam
9.Ulubiony aktor Jorge Blanco :* a aktorka Nina Dobrev
10. Jest fajna ale nie należy do moich najbardziej lubianych postaci. (co nie znaczy że jej nie lubię)
11. Angielski, Rosyjski, Niemiecki, Hiszpański i trochę Czeskeigo :D 

Nie nominuje nikogo ponieważ lecę kończyć pisać rozdział 4 który pojawi się jutro :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Violett