8/07/2014

Rozdzial 1

Violetta
Jestem już na lotnisku. Miałam być tu dopiero za 15 minut a dobra. Pójdę i poczekam na moją bff Fran która przyjdzie ze swoim narzeczonym Diego. Tak w ogóle tworzą piękną parkę. Gdy tak sobie myślałam wpadłam na jakiegoś chłopaka a po chwili upadłam gdy spojrzałam do góry ujrzałam ślicznego bruneta z zielonymi oczami i pięknymi dołeczkami. Po chwili się odezwał :
-Przepraszam naprawdę nie chciałem po prostu się śpieszyłem i cię nie zauważyłem- powiedział
-Nic się nie stało ja też powinnam trochę uważać. tak w ogóle jestem Violetta
-Leon. -powiedział po czym pocałował mnie w policzek Ah jakie to było cudowne uczucie. Nagle usłyszałam wołanie swojego imienia
-Violu !!!! -gdy się obejrzałam zobaczyłam Fran - Nawet nie wiesz jak się cieszę że cię widzę ;)
-Ja też - przytuliłyśmy się
-Hej Violu- powiedział Diego po czym mnie przytulił
-Kim był ten chłopak z którym się obściskiwałaś w miejscu publicznym ? -zapytała Fran
-To był Leon. I wcale się nie obściskiwaliśmy tylko pomagał mi wstać. Jak chcecie to wam go przedstawię.- Gdy się odwróciłam już go nie widziałam.- musiał już pójść bo się śpieszył- a szkoda bo nawet ładny był.
-Dobra dziewczyny koniec tych plotek pogadacie sobie w domu.-Powiedział Diego




Leon
Muszę powiedzieć ładna była ta dziewczyna. Tylko szkoda że nie pogadaliśmy dużej. Ale tak czy siak śpieszyłem się do domu. Sam nie wiem po co. Gery nie ma o jest u Marco. Nawet nie wiem po co z nią jestem. A już wiem z wyboru mojego Ojca. Moje  życie jest byle jakie. Rano wstaje jem śniadanie, idę do pracy  wracam do domu gdy jest Gery siedzimy oddzielnie albo się kłócimy a gdy jej nie ma oglądam telewizję i idę spać. I tak w kółko. Czasami wyskoczę do baru z Fede moim najlepszym kumplem. Tylko on wiem o jaka jest Gery. Inni myślą że tworzymy idealny związek. No nic idę śpac bo jutro mam ciężki dzień w pracy.






***********************
I tak prezentuje się rozdział 1. Pod prologiem miały być 3 komentarze a był 1. Było tyle wyświetleń a tylko jeden komentarz dla was zostawienie komentarza to chwilka a dla mnie szczęście nawet zwykłe super czy :) To już coś znaczy bo wiem że ktoś komentuje  Więc 2 kom= 2 Rozdział :)



2 komentarze:

Theme by Violett