8/11/2014

Rozdział 3

Leon
Gdy odebrałem telefon usłyszałem ten piękny głos należący do tej pięknej dziewczyny którą poznałem na lotnisku.
-Dzień dobry. Dzwonie z ogłoszenia. Mam nadzieję że jest jeszcze aktualne.-czyli że ona mnie nie poznała.
-Dzień dobry. Tak jest jeszcze aktualne. Jeżeli ma pani chęć to proszę przyjść jutro pod adres ul. Paseo de la Reforma  13
-Naprawdę ? Dziękuje przyjdę jutro. Do zobaczenia.- rozłączyła się nie mogę uwierzyć że jutro się z nią spotkam. Muszę iść spać aby być jutro wypoczętym przed spotkaniem z Violettą.


Następnego dnia
Wstałem bardzo wcześnie. Jestem bardzo podekscytowany dzisiejszym dniem. Wziąłem prysznic i się ubrałem. Zjadłem śniadanie i wyszedłem do pracy. To będzie wyjątkowy dzień.








Violetta
Już dziś idę na rozmowę o pracę. Gdy zadzwoniłam do tego weterynarza. Gdy z nim rozmawiałam jego głos wydawał mi się znajomy. Ale nie mogę sobie przypomnieć z kąt. Raz kozie śmierć idę do tego weterynarza.


Francesca
Tak się ciesze że Viola znalazła pracę. To znaczy jeszcze jej nie ma ale wie że po jej rozmowie będzie miała. Jest tak przekonująca że każdy ją by przyjął.
-Diego kochanie pójdziesz ze mną na zakupy ?
-Skarbie muszę ?
-A jak ci tak ładnie poproszę ?
-Skarbie nie.
-Proszę. Proszę
-A co za to będę miał.
-A tego dowiesz się w nocy :D
-Jeżeli tak to z wielką chęcią.


Violetta
Stoję pod dzwiami tego weterynarza. Strasznie się stresuje. Ale czego tu się bać to jest tylko zwykła rozmowa. Wchodzę do tego gabinetu. Ale kogo tam zobaczyłam nigdy się nie spodziewałam.






#############################
Rozdział 3 prezentuje się tak. Zaczęłam go pisać wczoraj dzięki Madzi <3 Która tak pięknie komentowała poprzedni rozdział. 2 komki  :D Jeszcze raz dzięki. Ale jak teraz weszłam były 4 komki. Dziękuje za komentowanie Madzi <3 Emi Blanco :* oraz Anonimkowi :D A teraz do komentowania 4 kom=4 rozdział :D

5 komentarzy:

  1. Anonimowy11/8/14

    A tam Leonek będzie ^^
    Boski rozdział, choć mógłby być trochę dłuższy :)
    Ale tak to jest super <3
    Buziaki, czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha cię zaskoczę to nie będzie Leonek <3

      Usuń
  2. Anonimowy11/8/14

    superowy rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały rozdział.
    Ale jak nie Leóś to kto?
    Jest Diecesca <3
    I tak wolę Marcesce, ale Diego z Fran ładnie ze sobą wyglądają.
    Życzę Ci dużo weny i czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej, heeej .! :D
    Oto właśnie ja we własnej osobie xD
    Właśnie znalażłam tego bloga ;3
    Fajnie piszesz :D
    Jestem ciekawa kto tam może być jak nie Leoś :D
    Hm.... Możee.... Nieee wieeem xD
    Dawaj szybciutko nextaaaaa :D
    Hmm Violka dostanie tę pracęę.? :3
    Ja chce żeby ona ją dostała <3
    Czekam na next ;3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett