8/08/2014

Rozdział 2

Rozdział dedykuje Madzi z bloga http://leon-viola-historia-z-doroslego-zycia.blogspot.com/ :)




Rozdział 2
Violetta
Całą noc myślałam o zielonookim Leonie. Był bardzo przystojny więc na pewno miał dziewczynę. Co ja tak nad nim tyle myślę powinnam myśleć nad znalezieniem jakiejś pracy. Usłyszałam że Diego wrócił z porannych zakupów.
-Hej Diego masz jakąś gazetę ?
-Mam. Ale po co ci ona ?
-Chcę poszukać pracy nie mogę ?!
-Możesz. Możesz. Ale po co tyle nerwów ?
Zaczęłam czytać.
Asystentka Prawnika ? -Nie
Asystentka Prezesa ?- Nie na pewno nie.
O widzę coś dla mnie Asystentka Weterynarza.  Tak to jest coś dla mnie.  I jest numer. Zadzwonię Później.


Ludmiła
 Dziś idę na jakąś kolację z Fede jego rodzicami mamą i Germanem. Bardzo mnie ciekawi  co chcą oznajmić na tej kolacji. Ale co ja będę się przejmować. O Viola dzwoni :0
-No hej siostra
-No hej
-Co tam ?
-A wiesz zakochałam się- powiedziała niepewnie.
-Zakochałaś się ?! W kim ?
-A w takim jednym. Ma na imię Leon i jest mega przystojny -rozmarzyła się
-Nie no nie wierze moja mała siostrzyczka się zakochała :D
-No dobra jesteś bardziej szczęśliwa niż ja. A tak w ogóle przypomnieć ci jak ty latałaś za Fede ?
-Byłam wtedy młoda :D
-No okej. A jak tam u was w związku ?
- Nic niezwykłego. Idę dziś z Fede jego i naszymi rodzicami na kolację.
-Idziecie na kolację i mi nic nie mówisz ?!
-No weź. Muszę już kończyć bo woła mnie mama. Bye :D
-Bye :D




Leon
Dałem ogłoszenie w gazecie że poszukuje asystentki bo już z tymi papierami sobie nie radzę. Ale jeszcze nikt się nie zgłosił. Siedziałem tak bez czynnie aż nagle usłyszałem dźwięk mojego telefonu.
Gdy odebrałem zamarłem ze szczęścia.






************************
I tak prezentuje się rozdział 2 Mam nadzieję że wam się podoba. I tak jak pisałam na początku dedykuje go Madzi :*  3 kom=3 rozdział



4 komentarze:

  1. Anonimowy8/8/14

    świetny rozdział
    fajne opowiadanie czekam na kolejny genialny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10/8/14

    Oooo jak miło *.*
    Dziękuję bardzo za dedykację :**
    Mmm asystentka weterynarza... tego jeszcze nie było
    super ^^
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/8/14

    Jak dodam jeszcze jeden komentarz, to będą już 3 i wtedy dodasz rozdział *.*
    Kocham <3 i jeszcze raz dziękuję ^^
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10/8/14

    Super <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett