8/26/2014

Rozdział 9- Kocham Cię

Rozdział 9 -Prawdziwe Kocham cię x2
(mój ulubiony gifek :3 )
 
 
Francesca
Rano wyszłam po pocztę. Rachunki Rachunki list dla Diego od jego ciotki. Dla Francesci. I właśnie ten ostatni list mnie najbardziej zaciekawił.

Droga Fran
Piszę ten list dla Ciebie aby powiedzieć Ci cos ważnego czego nie mówiłem ci już dawno.
Wiem że byłem idiotą i głąbem. I wiem że nie zasługuje juz na twoją miłość ale chce Ci powiedzieć ,,Kocham Cię" ale nie potrafię powiedzieć icto prosto w oczy. A ten twój cały Diego to niezły amant. Jesli hcesz to zobacz te zdjęcia.
Nadal kochajcy Cię
Marco xxxx
   
 
Nie wiem czy śmiac się czy płakać. Te zdjęcia Diego z Vilu to zdjęcia z wesela Ludmi i Fede. A Marco sie nieźle przez te zdjęcia zbłaźnił.



Violetta

Mój plan wypalił. Leon w 100 % się nie zmienił. Ale dla mnie zrobi wszystko. Myśli że ja się w nim zakocham. Chyba w jego snach. A może. Nie Violka. Ty nie możesz.

-O hej Naty. Nie musisz przejmować się tym że Leon Cię zwolni. Nie dziękuj.

-Ale jak ty ? Jak go przekonałaś ?

-Ma się swoje sposoby.

-Dzięki jesteś najlepsza.





Leon

Jeszcze dziś albo jutro Violka będzie moja. Dopnę swego Ale nichcę aby cierpiała. Ale muszę pomścić każdą dziewczynę. To długa historia ale o niej nie teraz. Może kiedyś się jej dowiecie. A dlaczego chcę pomścić każdą dziewczyne wie tylko Marco. Tak Marco. Kochanek mojej dziewczyny. Ale jest naprawdę fajny. I można z kimś wypić piwo. A no właśnie Gery. Muszę z nią zerwać i będzie pluski i Violetty.

-Violetta byłabyś tak miła i zawołałabyś Gery.

-Oczywiście już idę.

Wreszcie pozbędę się tej jędzy. Aleluja :D

-O Gery widzę że już jesteś.

-Tak jestem. Czego chcesz ?

-Co tak ostro ?

-Mów czego chcesz.

-Chcę z tobą zerwać.

-Wreszcie ile było można czekać ? Aleluja !!

-A ty nie jesteś zła czy coś ?

-No skąś. Ja idę nara.

-Nara.

-Szefie można już wejść ?-zapytała

-Oczywiście wchódź. -panowała niezręczna cisza

-Zerwałem z Gery. -palnąłem

-Gratulacje. Albo nie wiem co się mówi.

-To co jest jakiś plusik ? Teraz jestem sam.

-Trochę jeszcze tych plusków musisz zebrać. -zobaczymy w 100 procentach będzie jutro moja.



Federico

Ludmiła ostatni mnie bardzo wkurza. Ciągle gada jak to ona chce mieć dziecko. Że są takie słodki. Że była z Violką na zakupach i widziała malutkie leginsy i zaczęła gadać że kupi takie dla swojej córki gdy się urodzi. Mam tego dość. Musze się napić. A sam nie będę pić. Marco się zgodzi gorzej z Leonem ale jego też się da namówić.
-Hej stary. Masz ochotę na męski wieczór ?
-Dziś ?
-Tak dziś o 19 w naszym ulubionym klubie. Nara.-Teraz nie będzie miał wyjścia i będzie musiał przyjść

*******************
Ta dam. Jest rozdział 9. Ostatni mam wenę na Leonka <3 Dzięki za 10 kom pod poprzednim  rozdziałem jesteście Boscy <3 A tak z tymi leginsami. To wzięłam ze swojego życia. Bo narzeczona mojego brata ze swoją mamą była w Pepco. A potem nam opowiadała jakie to maleńkie leginsy widziała. I przekabaciłam że jak mój brat będzie miał syna to nazwie go Leon <3 Ja i moja nachalność. Bo narzeczona mojego brata powiedziała że to jest fajne imię i tak nazwie syna <3 I się zgadzam Leon pikne imię xD. Aby był 10 rozdział musi być 11 komów. <3 Do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Anonimowy27/8/14

    Boski
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/8/14

    Superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. boski
    czekam na następny
    pozdrawiam Olivia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27/8/14

    Fajny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27/8/14

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27/8/14

    Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27/8/14

    :) Super czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27/8/14

    boski na prawdę chciałabym się dowiedzieć o tych problemach Leona

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27/8/14

    CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy27/8/14

    podoba mi opowiadanie i to bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy27/8/14

    uwielbiam twoje rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27/8/14

    cudowny<3 nie moge doczekać się nexta

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett