12/30/2014

Notka informacyjna

Chciałabym powiedzieć że jutro zakończę to opowiadanie. Kompletnie nie mam na to pomysłu a wam chyba też sie nie podoba. Pod ostatnim rozdziałem było tylko 7 komentarzy. Mam prolog nowego. Pojawi się jeszcze rozdział 30 wraz z epilogiem. Prolog nowego opowiadania  1 stycznia.
Jakbyście mogli to chciałabym żeby pod rozdziałem 29 pojawiły się jeszcze co najmniej 2 komentarze :)
Pozdrawiam i wyczekujcie ostatniego rozdziału opowiadania "Bądź szczęśliwy nie żałuje swojej decyzji...-Leonetta :)
P.S patrzcie co ostatnio znalazłam na tt:

7 komentarzy:

  1. Anonimowy30/12/14

    OMG
    Leon!! HAHHAHA
    Padłam XD
    Ja tam był czytała stare opowiadanie, ale to twój wybór :D
    Czekam na next'a :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię. Hhhaaah Leoś ;*** padłam i nie wstaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo widziałam to zdj, matko Jorge uspokój wacka....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jorge ogarnij wacusia....

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby Jorge dostaje przy Martinie wzwodu??? O LOL

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha co za zdjęcia xD
    Co do notki:
    Już koniec?
    Ale nam się ono podoba. Bardzo.
    Ale jeśli nie masz już pomysłu to rozumiem ;(
    Przynajmniej będziesz pisać nowe :*
    Ważne, że nie odchodzisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, boże!
    Leże i nie wstaję! xD
    Pozdrawiam,
    Gabi♥

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett