12/02/2014

LBA #4



Zostałam nominowana przez Nataly Lynch i Paulę :)
Pytania od Nataly
1. Ile masz lat? 
13
2. Ulubiony film?
Nad życie 
3. Ulubiony aktor?
Jorge Blanco
4. Ulubiona potrawa?
Pizza :D 
5. W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckie 
6. Czytasz mojego bloga?
Tak 
7. Lodo vs Tini?
Tini 
8. Masz przyjaciółkę?
Tak 
9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z 1 sezon Violetty?
Ser Mejor
10. Twoja ulubiona postać z Violetty?
Leon <3

Pytania od Pauli 
1.Jak masz na imię ?
Wiktoria 2.Twoje hobby ?
Taniec i śpiew oraz granie w piłkę ręczną 3.twoja ulubiona postać z Violetty?
Leon 4.ulubiony aktor ?
Jorge Blanco 5.dlaczego zaczęłaś/zacząłeś  pisać bloga
Ponieważ miałam mnóstwo własnych pomysłów i chciałam się tymi pomysłami podzielić :)6.Czytasz mojego bloga ?
Nie ale mam zamiar zacząć :)7.Ile masz lat?
138.od kiedy prowadzisz bloga?
Od 20 kwietnia 2014 roku ;)9.ulubiony film?
Nad życie 10.Jeżeli dostał byś możliwość spędzenia tygodnia z ulubioną /nym aktorką /aktorem to kim ona/on by był i dlaczego ?
Jorge Blanco ponieważ jest on bardzo zabawny i wspaniały ;D 

Nie nominuję nikogo ale czekajcie na rozdział  bo już nie długo go dodam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Violett