12/07/2014

LBA#6

Zostałam nominowana do LBA przez Madzię Violovers z bloga klik.
Pytania od Madzi
Jak masz na imię ?
Wiktoria
Ile masz lat ?
13
Kogo najbardziej lubisz z serialu Violetta ?
Z postaci Leona a z aktorów Jorge
Kogo wolisz Jorge czy Ruggero ?
Jorge :3
Ulubiona piosenka z Violetta 3
Mil vidas atras <3
Od kiedy prowadzisz bloga ?
20.04.2014
Co jest twoją inną pasją oprócz bloga ?
Piłka ręczna <3
Jak zaczęła się twoja historia z blogerem ?
Zaczęłam czytać inne blogi i to tak mnie wciągnęło a potem miała swoje pomysły z którymi chciałam się podzielić.
Kim chcesz być w przyszłości ?
Tak dokońca tego jeszcze nie wiem. Myślę że coś z pisaniem. Może dziennikarką.
Czytasz mojego bloga ?
Czytam ale czasami jestem zbyt leniwa żeby komentować albo mama mnie wygania od komputera.
Co sądzisz o moim blogu ?
Jest bardzo fajny a opowiadania wciągające :)

Nie nominuję nikogo ponieważ piszę rozdział 26. I mogę zdradzić że pojawi się 3 bohaterów w tym 1 który już sie pojawił. :) Więc jeszcze co najmniej 3 komentarze pod rozdziałem 25 i rozdział 26 pojawi się już nie długo :)

1 komentarz:

Theme by Violett