10/20/2014

Rozdział 18-Jesteś jak każdy facet !

Rozdział 18-Jesteś jak każdy facet !oo
Dedykowany Anonimkowi Amcia :) 

Ludmiła 
Dziś mam zamiar powiedzieć Fede o mojej ciąży. Wszystko zrobię według wskazówek Violi. 
Zaczęłam robić kolację. Zrobię ulubione danie Fede czyli Mini Calzone. Założyłam różową sukienkę którą dostałam na urodziny od mojego męża. Teraz został tylko list i paczka. Ale to tylko drobnostka. Nagle usłyszałam dźwięk otwierających się drzwi szybko schowałam paczkę pod moją poduszkę i zeszłam na dół z wielką gracja jak to ja.
-Hej Luś. Co tak pięknie pachnie ?
-A wiesz tylko Mini Calzone.
-Jaka to okazja ?
-A musi być jakaś ?
-Nie tylko rzadko kiedy je robisz.
-Oj nie gadaj tylko siadaj do stołu.
-Dobrze.
-Jak tam w pracy ?
-A wiesz dobrze. Dzisiaj przyjęli nową pracownicę. 
-Ładna jest ?-Zapytałam a on się zakrztusił.
-Co ?!
-No pytam się czy jest ładna. 
-Nawet. Ale nie jest piękniejsza od Ciebie. Nikt nie jest.
-Oh jaki ty słodziutki. 
-Wiesz ja taki jestem zawsze.
-Wiem. Poczekaj chwilę. Zaraz wrócę.-Powiedziałam po czym udałam się do naszej sypialni skąd wzięłam paczuszkę i ruszyłam do jadalni.-A teraz prezencik ode mnie.-Wręczyłam mu paczuszkę.Chwilę to zajęło ale gdy przeczytał list był strasznie zdziwiony.-I jak zadowolony jesteś ? -Ja ja ja nie wiem co powiedzieć. 
-Wiesz co wiedziałam że tak będzie ! Jesteś jak każdy facet !Najlepiej tylko dziecko zrobić a potem nic zostawić dla cytatej asystentki   tak ?! 
-Nie Lu mi nie o to chodziło.
-Nie mów do mnie Lu. A i wyprowadzam się do mamusi. 
Jak by co to z tyłu nie ma Maxiego :)










Francesca
Ostatni odkryłam jedno okno które nie ma krat. Teraz tylko czekać na odpowiedni moment.
Tak tęsknie z Diego i Violą. Właśnie ciekawa jestem co z nią i Leonem. Gdy tylko się stąd wydostanę pierwsze co zrobię to pobiegnę do Violi.



Violetta
Tak się ciesze ja i Leon jesteśmy znów razem. Znów mogę być szczęśliwa. Znów jest tylko mój. I teraz wiem że nasz związek jest szczery. Wyjaśniliśmy sobie wszystko. Mam zamiar zadzwonić do dziewczyn. No to może najpierw do Lu. Po 3 sygnałach odebrała.
-Hej Luś !
-Hej Vils-słyszałam w jej głosie jakiś smutek.
-Ej wszystko dobrze ?
-Tak. Tylko  chodzi o to że zrobiłam wszystko według twojego planu a on nic nie odpowiedział.
-Powinnaś mu dać wyjaśnić. Tak jak ja i Leon.
-Tak jak ty i Leon co ?
-Jesteśmy razem !
-Co ?! Ty mu wybaczyłaś po tym co ci zrobił ?!
-Każdemu należy się druga szansa ! Ty też powinnaś dać drugą szansę Fede !
-Wiesz co nie mam zamiaru sie z tobą kłócić ! Cześć !
-Cześć !
-Violu co jest ?-zapytał Leon
-Nic pokłóciłam się z Lu.
-O mnie ?
-Nie.
-Nie kłam wiem że o mnie chodzi.
-Nie przejmuj się Lu jest w ciąży. I hormony.
-Wiesz co ?
-Co ?
-Też chciałbym mieć takiego małego Verdaska.
-Naprawdę ?!-Zapytałam zdziwiona.
-No chyba że ty nie chcesz.
-Nie skąd. Ale to chyba jeszcze za wcześnie. Dopiero co wróciliśmy do siebie a ty o dziecku myślisz.
-No wiem,


Natalia
Ostatni razem z Maxim byliśmy u jego rodziców. Powiem tyle nie mam zamiaru więcej tam jechać.
Jego matka chce mnie upaść 2 miesiące przed ślubem a Maxi jest na każde skinienie jej palca. Jeżeli ma tak dalej być to żona Maxiego zostanie jego Matka a nie ja. Godzinę temu dzwoniła do mnie Viola. Dowiedziałam się że z Verdasem wrócili do siebie. No nie wiem do tej samej rzeki nie wchodzi się 2 razy.




**********************************
Rozdział 18 za nami
Powiem tyle nawet nawet.
Rozdział 19=8 kom :)

8 komentarzy:

  1. Anonimowy20/10/14

    Wrócę♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20/10/14

      No i Iśka wraca ;33
      Hyhy ^.^ Jest wątek o Naxi - Me gusta ;33 Bejbe ;*
      Lu jak się wściekła. Powinna dać mu dojść do słowa ;))
      Leoś chcę mieć małego Verdaska ;33 Słodziak♥
      Rozdział genialny! ♥
      Czekam na next o zapraszam do mnie:
      http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
      xoxo♥

      Usuń
  2. Jest świetny, tylko mam radę - zmień czcionkę. Mało przyjemnie się to czyta.
    Będą małe Verdaski ? ^^^
    Lu buzują hormony ...
    Ale Fede ją przeprosi, prawda?
    Naxi jestt c:
    Czekam na nexta ;33
    Całusyy ;***
    Nati

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21/10/14

    Dzieki za dedykt
    Boski rozdział<3
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21/10/14

    Superowy rozdział
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21/10/14

    Cudowny ;) A czy ja też mogę dostać dedyk w rozdziale? ;*
    Kaśka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21/10/14

    Superowy ! Lu ma foszka na Fede, mam nadzieje, że się pogodzą ;) ! Leoś już chce mieć małego Verdaska x) Jeju, ale to słodkie ! ;* Maxi Ponte i Pani Ponte ? Ciekawe co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy21/10/14

    Nie no ja to mam wyczucie ! Znowu jestem 8 komentarzem ! xD Kochana ! Rozdział BOSKI ! Pisz, pisz.. bo ja tu czekam ;** I nie tylko ja ;) !

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett