10/18/2014

Rozdział 17-Moja Viola jest inna !

Rozdział 17-Moja Viola jest inna !

Ludmiła 
A test wskazywał wynik pozytywny. Tak się cieszę. Zostanę mamą. Tylko co powie Fede. Zadzwonię do Violi a ona coś mi doradzi. Jeden sygnał,drugi o wreszcie odebrała
-Słucham. 
-Hej Violu.
-Hej-słyszałam że jest jakaś smutna 
-Wszystko dobrze ?
-Tak jak najlepiej.
-Nie musisz mnie okłamywać. Mi możesz powiedzieć wszystko.
-Okej. Zerwałam z Leonem a Fran zaginęła 
-Co ?! Jak to zerwałaś z Leonem a Fran zaginęła. 
-Dowiedziałam się że był ze mną tylko da zabawy.
-A to świnia.
-Wiem. A Fran nie ma od wczoraj.
-O Boże.
-A ty co chciałaś ode mnie ?
-Teraz to nie jest ważne.
-No proszę powiedz mi.
-Okej. Robiłam test ciążowy i i jestem w ciąży.
-Naprawdę ?! Gratulację.
-Dziękuje. 
-A Fede już wie ?
-Nie. Jesteś jedyną osobą która wie.
-Kiedy mu to powiesz ? 
-Nie wiem. W ogóle nie wiem jak mu to powiedzieć. 
-Zrób tak. Zrób kolację. Ubierz się jak najseksowniej. Daj mu paczkę a w paczce będzie list w którym mu napiszesz, że jesteś w ciąży.
-Dziękuje Violu jesteś najlepsza.
-Nie dziękuje siostrze powinno się pomagać. 
-Wiesz muszę kończyć. Jeszcze raz dziękuje. Kocham cię.
-Ja ciebie też. Pa.
-Pa.



Leon 
Muszę coś zrobić aby Viola mi uwierzyła. Wiem że żadna kolacja czy jakiś głupi prezent nie zadziała. Moja Viola jest inna. I muszę wymyślić coś oryginalnego. Ale co ? Nagle zadzwonił dzwonek gdy otworzyłem drzwi prawie zamarłem. Ujrzałem w nich moją byłą Daniel.
-Hej Leoś nie przywitasz się ze swoją dziewczyną ?
-Nie przywitam się ze swoją dziewczyna bo jej nie mam.
-A ja to co ?
-Ze sobą już dawno zerwaliśmy. A tak w ogóle co tutaj robisz ?
-Jestem przejazdem i postanowiłam cię odwiedzić. Nie musisz się martwić nie chcę do ciebie wracać mam chłopaka.
-Chwała bogu.-ona tylko się dziwnie uśmiechnęła i wyszła a ja udałem się do Violi. 

-Pół godziny później- 
Jestem już pod domem Violi. Raz kozie śmierć. Zadzwoniłem dzwonkiem. Nie minęła minuta a Violetta już mi otworzyła
- Hej co tu robi...-nie dałem jej dokończyć bo ja pocałowałem. Co dziwne oddała pocałunek. Całowaliśmy się jakieś 5 minut. Po pocałunku Viola zaczęła.
-Leon...
-Ciii. Nic nie mów teraz liczymy się tylko my. Pocałowałem cię bo ja już tak nie mogę. Nie mogę przestać o tobie myśleć, nie mogę jeść, pić,nie moge normalnie funkcjonować. Moim tlenem, światem jesteś ty.-gdy skończyłem swój monolog Violi poleciało parę łez które po chwili starłem. 
-Ej co jest ? Powiedziałem coś złego ?
-Nie. Po prostu to było takie piękne. Leon ja też cie kocham.-powiedziała po czym mnie pocałowała. Tak mi tego brakowało.
      
  -Brakowało mi cię.
-Mi ciebie też. Może chodźmy do domu. 
-Tak chodźmy. 


*************************
Tak się prezentuje rozdział 17. Macie swoją Leonette, ciąże Ludmi. A w następnym rozdziale:
- Reakcja Fede na ciąże 
-reakcja przyjaciółek na powrót Leonetty
-co będzie z Fran
-wątek Naxi 
Na następny rozdział mam tyle pomysłów :3 
rozdział 17=8 komentarzy :) 

8 komentarzy:

  1. Anonimowy18/10/14

    superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18/10/14

    Boski<3
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18/10/14

    Boski :)
    Leonetta <3
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18/10/14

    Omomomomom *-* Vicki Boski rozdziałek! <3 ↨ ♥
    Lu w ciąży aww *-* hyhy ^.^
    Leonetta wciąż razem! :D
    Spoko Fede będzie pewnie szczęśliwy ;# Mam nadzieję :D
    Tak Zajebioza! Ma bbyć wątek o Naxi rybo ;*
    Czekam na next i zapraszam do mnie:
    http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/
    xoxo♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahha, i jest leonetta! Nie ma jak ;)
    Cudowne, inaczej nie da się tego nazwać. Zdecydowanie piszesz wspaniale.
    Ludmi w ciąży, no no. Fede sie postarał, nie ma co.
    Rany, ja już świruję. Tyle dzisiaj przeczytałam, że nie daję rady.
    To wyżej jest niesamowite, naprawdę piękne.
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)
    http://hay-amor-en-el-aire.blogspot.com/

    Livetti ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20/10/14

    Jejuniu ! Cudownie, niebywale ! WoW ! O,O ! Ludmi w ciąży x) ! LEONETTA RAZEM ;** ! Założę się że Fede zemdleje ze szczęścia ;) Już nie mogę się doczekać nexta ! Pisz jak najszybciej kolejny rozdział ! ;*
    Kaśka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20/10/14

    Czadowo piszesz ! No, no ktoś tu ma talent ;) ;) ;) Już chcę czytać kolejny rozdział ;**** ! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20/10/14

    Jej ! Jestem 8 komentarzem ! Dzięki mnie będzie kolejny rozdział ! ;) Boziu ! Ja już wariuje ! Ale i tak pisz czym prędzej bo nie wytrzymam ;) !

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett