10/12/2014

Rozdział 16- Szykuj się na nieprzespaną noc

Rozdział 16
 
Rozdział dedykuje Allison Sermak
 
Violetta
-Nie rozumiesz że cię kocham ?!-krzyknął Leon. A ja zamarłam. Leon naprawdę mnie kocha. Ale ja nie potrafię mu wybaczyć na razie.
-Leon ja też Cię kocham. Ale na razie nie potrafię Ci wybaczyć.-powiedziałam
-Aha. Okej to może zostaniemy przyjaciółmi ?
-Okej. To przyjaciele
-Przyjaciele.-po czym podaliśmy obie rękę.-To może chodźmy szukać Fran.
-Chodźmy.
-2 godziny później-
 
 -Leon szukamy jej już 2 godziny może zgłosimy na policję że Fran zaginęła ?-mówię do Leona po raz kolejny.
-Violu ja wiem że sami znajdziemy Fran a chyba wiesz jaka jest dzisiejsza policja.
-Leon wiem ale ustąp nie poradzimy sobie. A tak w ogóle gdzie jest Diego ?
-wyjechał do swojej chorej cioci ale nie chcę mu psuć nastroju. Ale niech Ci będzie rano pójdziemy zgłosić zaginięcie ok?
-Ok.

Francesca
Jestem w jakimiś ciemnym pomieszczeniu. W ogóle nie znam tego miejsca ani okolicy. Boję się. A co jeśli nikt mnie nie znajdzie a o z Diego ? A zapomniałam pojechał do cioci i zostawił telefon  w domu. Ale jeszcze jest Viola z Leonem a Leon na pewno już mnie szuka.
-Mała co ty taka zamyślona. Szykuj się na nieprzespaną noc ok?-powiedział do mnie jakiś koleś cały w tatuażach po czym wyszedł. Ja się na prawdę boję.




Ludmiła
Ostatnio jakoś dziwni się czuje. Ciągle coś jem, mam huśtawkę nastrojów co ranek wymiotuje. A może czymś się zatrułam ? Viola mi coś mówiła o jakieś ciąży. Nie to nie możliwe. A może ? Lepiej zrobię ten test aby mieć pewność. Po szłam do apteki i kupiłam ten test. Wróciłam do domu i udałam się do łazienki. Po 2 minutach spojrzałam na test i wskazywał on wynik....

******************************
Rozdział  nijaki taki krótki i w ogóle mi się nie podoba wam pewnie też. Za dedykowałam ten rozdział mojej nowej czytelniczce :3 I chciałabym podziękować jej koleżance za to że poleciła jej mojego bloga :D
10kom-rozdział 17





10 komentarzy:

  1. Genialny rozdział :)
    Viola i Leon są jak na razie przyjaciółmi ^^
    Razem będę szukać Fran :)
    Szkoda mi Fran,jest w jakiś ciemnym pomieszczeniu i chyba ten facet chcę ją zgwałcić ;(
    Ludmiła ma objawy ciąży,czy będzie mały dzidziuś <3
    Czekam na kolejny rozdział ;**
    Pozdrawiam ~Madzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12/10/14

    Superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12/10/14

    Boski
    Amcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/10/14

    Fajny rozdział :)
    Saba

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13/10/14

    Super rozdział ! :D czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15/10/14

    Super ! czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18/10/14

    Superowy ! Czekam na Next ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18/10/14

    Cudo ! Oby nasza Leonetta nie skończyła tylko na przyjaźni ;) Biedna Fran, gdzie ci zbóje ją porwali ? ;( Czekam na next ! ;* Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18/10/14

    Kurde ! Czadowo piszesz te rozdziały ! WoW ! Jestem pod Mega wrażeniem ;) ! Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18/10/14

    Jejku ! Nie było mnie parę dni, a tu takie cudo opublikowano ! Ludmiła jest w ciąży ? Leoś i Vilu są przyjaciółki i mam nadzieje, że będzie coś więcej niż przyjaciele ^^ Fran :( Ta to dopiero ma szczęście :/ Boziu przez chwilę seryjnie myślałam, że Diego zdradza Fran! Co za drań z tego Marco x( CZEKAM NA NEXT ! ;*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett