10/10/2014

Notka informacyjna :P

Hej dzisiejsza notka dotyczy komentowania. Ostatnio mało komentujecie. Nie wiem przez jaki to powód. Może moje opowiadanie wam się nie podoba albo po prostu nie chce wam się komentować. Wcześniej było nawet po 12 komentarzy pod rozdziałem. A teraz przez 2 dni ledwo 3. A wiem że potraficie więcej. Dziś był 100 wyświetleń a żadnego komentarza. Więc jeśli wam się nie podoba albo chcielibyście coś zmienić w tym opowiadaniu to piszcie pod tym postem lub pod poprzednim rozdziałem (przypominam co najmniej 10 kom pod poprzednim rozdziałem rozdział 16 )
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Anonimowy10/10/14

    Ja z góry przepraszam, ale nie mam czasu czasami komentować i przeczytam rozdział i mówię sobie, że wrócę tu później i skomentuje ale niestety zapominam..
    przepraszam a rozdziały są super :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett