2/28/2015

Definitywny koniec ?

Don't complicate it,

Don't let the past dictate.

Yeaaah,

I'have been patient, but slowly I'm losing faith.

Skylar Grey-I Kow

Jak widzicie po tytule kończę w blogerem. 

Kończę z pisaniem.  

Nie mam weny. Nie mam pomysłów

Niedługo blog zostanie usunięty.

Chcę wam podziękować za 10 wspaniałych miesięcy.

Dziękuje za prawie 60 tys. wyświetleń. 

Za tyle wspaniałych komentarzy. 

Dziękuje że byliście ze mną.

Nie chcę się rozpisywać bo zaraz się rozpłaczę.

Dziekuje <3 Za wszystko. 

Kocham Was <3 

15 komentarzy:

  1. Anonimowy28/2/15

    CO?!
    Niee :(
    Pogodzę się z twoją decyzją, ale z wielkim smutkiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28/2/15

      Napisałabyś chociaż, jakie plany miałaś na tę historię? :/

      Usuń
  2. Anonimowy28/2/15

    DLACZEGO?!?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28/2/15

    No chyba żartujesz :'(
    Powiedz, że to żart!
    :(
    ~Katy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... Powiedz, że to żart :'(
    Ja wiem, że nie komentuję, ale czytam :^(
    Opowiadanie masz naprawdę cudowne, piszesz wspaniałe i przyjemnie się Ciebie czyta <333
    Nie wierzę, że chcesz z tym skończyć ;'c
    Zastanów się jeszcze trochę nad tym... Może zrób sobie przerwę? Ale nie odchodź... Nie kończ z pisaniem...
    Zrozumiem Twoją decyzję, ale pamiętaj, że my nadal będziemy... Bez względu na to, jaką decyzję podejmiesz :)
    Mam nadzieję, że jeszcze to przemyślisz ;*
    Katarina xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy28/2/15

    Proszę nie odchodź!!!
    Gdy to czytałam płakałam i nadal płaczę...
    Nie rób tego, nie odchodź...
    Nie mogę znieść myśli, że Ciebie już tu nie będzie, że nie napiszesz żadnego rozdziału...
    Twoje opowiadania są magiczne, mają coś w sobie, że jak się zacznie je czytać, pociągają Cię... nie możesz przestać myśleć: Co będzie w następnym rozdziale? Co się stanie z Violą, Leonem, Ludmiłą, Federico, Francescą, Diego, Naty, Maxi...
    Twoje opowiadania są jak narkotyk, zażyjesz raz, później chcesz więcej...

    To co piszesz jest wspaniałe... <3
    Wiem, że plączą mi się słowa, ale nie mogę przestać pisać jak głupia...
    Jeśli to czytasz ( mam nadzieję, że tak)... sama nie wiem.
    Błagam Cię zostań na blogu, a jeśli to definitywny koniec... to... dokończ tą historię.
    Lub napisz mi na jagusia.verdas@wp.pl zakończenie. BŁAGAM!!!
    MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE ODEJDZIESZ I NIE ZOSTAWISZ MNIE I INNYCH KTÓRZY KOCHAJĄ TWOJE OPOWIADANIA.
    Koffam Cię ♥ i to co robisz ♥.
    Twoja największa fanka. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28/2/15

    Nie odchodź pliss !!
    Twoje opowiadania są genialne najlepsze :**
    Proszę przemyśl to jeszcze zanim podejmiesz właściwą twoim zdaniem decyzję.
    Dokończ chociaż tą historię pliss !
    Bardzo chcielibyśmy dowiedzieć się co stanie się z Leosiem , Violą , Naty , Maxim , Fede , Lu....
    Przemyśl to jeszcze !!
    Całuję Viki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. What??!!
    Nie rób mi tego!!! Nie odchodź,proszę...
    Pisałaś naprawdę dobrze,zabrakło ci na chwilę weny.Rozumiem,ale nie odchodź :''(
    Napiszę tylko tyle,rozumiem Cię :c
    Sama zastanawiam się nad odejściem...

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1/3/15

    Nie odchodz poczekamy ile trzeba na rozszial aleczostax

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, proszę cię :(
    Wracam z dwutygodniowej przerwy na bloggera i co zastaję?
    Nie możesz odejść.
    Lubiłam to opowiadanie.
    Na prawdę, spodobało mi się.
    Rozumiem wena, brak pomysłów, ale nie usuwaj tego bloga.
    Może zrób sobie przerwę.
    Myślę, że to mogłoby pomóc.
    Skończ to co już zaczęłaś.
    Na prawdę w pisaniu jesteś coraz lepsza i szkoda by było to zaprzepaścić.
    Przemyśl to jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pozwalam!
    Nie możesz D:
    Ja mam niedługo urodzinki i taki prezent mi dajesz?!
    NADNLFANSDHUI!
    Ja się nie zgadzam :(
    To był najlepszy blog Ever!
    P.S. Wejdź do mnie, napisz z kim chcesz tego cholernego dedyka! Nie mam dziś humoru jeszcze to D:
    Czy świat mi to robi specjalnie?!
    Najpierw chłopak ze mną zrywa, teraz ty odchodzisz, a za chwile może zginę? Bez ciebie blogger nie ma sensu, proszę cię zostań! My ci pomożemy, (my czyt.psychofanki)!
    Pozdrawiam Patrycja :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie odchodź! To jedyne słowa, które teraz przychodzą mi do głowy... Jednak, to Twoja decyzja i trzeba ją uszanować. Może jednak przemyślisz to jeszcze raz?
    Mam nadzieje, że nawet jeżeli postanowisz odejść, to jeszcze do nas wrócisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niee!! Osobiście ci zabraniam usówać bloga. On jest suuper. Tyle osób cię czyta i ty teraz mówisz, że usówsz. Co to, to nie.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett