2/03/2015

50 000 wyświetleń !

Dziś na moim blogu wybiło 50 000 wyświetleń.
Gdy zakładałam tego bloga nie wiedziałam że ten moment kiedyś przyjdzie.
Niecało 10 miesięcy temu. Kwietniowy wieczór. Założyłam tego bloga z pasji.
Pamiętam moich pierwszych obserwatorów.
Ciszyłam się jak głupia gdy dostałam jakiś komentarz.
Teraz po 10 miesiącach gdy mam
51 obserwatorów.
78 post ;
572 komentarze.
Czytacie mnie z 16 krajów.
Czytające wasze komentarze na mojej twarzy zawsze pojawia się uśmiech.
KOCHAM WAS !
A teraz dodam zdjęcie które mnie najbardziej rozwaliło :D
Kiedyś były lepsze :P


I jeżelibyście mogli to skomentujcie jeszcze rozdział 12 :)
PAMIĘTAJCIE KOCHAM WAS !
MOJE GG:52815438
YT:  https://www.youtube.com/channel/UCaBeWL6tl5ZIUujhGMGuE0A


Chciałam wam napisać OS ale po feriach w ciągu 3 tygodni mamy 9 sprawdzianów :(
Przepraszam

4 komentarze:

  1. Rozumiem Cię ;3
    Uwielbiam czytać twojego bloga, ale czasami to nie komentuję ale zaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację Kochana :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5/2/15

    Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett