3/05/2016

Odchodzę?





Kochani od jakiegoś czasu pod rozdziałami pojawia się coraz mnie komentarzy. Jest mi smutno z tego powodu. Po co mam pisać kolejne rozdziały jak i tak coraz mniej osób je czyta. Jak dodajecie swoje komentarze, wiem, że ktoś czyta moje wypociny i wtedy jestem szczęśliwa, a teraz myślę na odejściem! Długo nad tym myślałam, ale nie podjęłam ostatecznej decyzji czy odejdę czy nie. Poczekam do końca marca. Może coś się zmieni. Zobaczymy. Dziękuję moim wiernym czytelnikom, którzy zawsze skomentują moje rozdziały. Dziękuję  Patty, Maddy, Cysii i  Żelci, 


Pozdrawiam was

Daria

11 komentarzy:

  1. Nie nie odchodź!
    Proszę!Niee!
    Co ja będę czytała?
    Będę się nudziła bez twoich rozdziałów!
    Zaraz się popłacze! :'(
    Proszę nie!!!
    Tylko nie to!
    Nie musisz dziękować <3
    Kocham cię <3
    Cysia Verdas <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ani mi się waż odchodzić!
    Nie pozwalam!!
    Nie dzikiej za komentarze ode mnie, bo robie to z przyjemnością .
    Wiem jak one są ważne, ale czy warto rezygnować z czegoś co lubisz tylko dlatego, że tych komentarzy jest mało.
    Rozumiem. To jest motywacja. Spójrz na wyświetlenia rozdziału. Jest ich na bank więcej niż komentarzy. Patrz też właśnie na to.
    Zastanów się nad swoją decyzją!
    Pisałam Ci wcześniej, że znam tą historię z bloga na którym byłaś współautorką tak? I nie doczekałam się tam kontynuacji. Błagam zrób to chociaż tutaj. Nie odchodz. Proszę. :***
    Trzymaj się cieplutko!
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Dario.
    Nie odchodz . Wiem nie komentuję
    Ale czytam i wiem że masz talent
    Ja ci mogę tylko pozazdrościć
    Talentu i komentarzy
    U mnie praktycznie nikt nie komentuje.
    Więc cię rozumiem i wiem
    Jaki to ból kiedy dodajesz rozdział
    A wchodzisz po kilku dniach i widzisz
    Jak mało komentarzy .
    Ja cię rozumiem i uszanuje twoją decyzję
    Ale wolałabym żebyś jednak została
    I nie podawała się bo nie warto
    A z komentowaniem postaram się nadrobić

    To tyle z mojej strony
    Pozdrawiam
    ZACZAROWANA

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Dario.
    Nie odchodz . Wiem nie komentuję
    Ale czytam i wiem że masz talent
    Ja ci mogę tylko pozazdrościć
    Talentu i komentarzy
    U mnie praktycznie nikt nie komentuje.
    Więc cię rozumiem i wiem
    Jaki to ból kiedy dodajesz rozdział
    A wchodzisz po kilku dniach i widzisz
    Jak mało komentarzy .
    Ja cię rozumiem i uszanuje twoją decyzję
    Ale wolałabym żebyś jednak została
    I nie podawała się bo nie warto
    A z komentowaniem postaram się nadrobić

    To tyle z mojej strony
    Pozdrawiam
    ZACZAROWANA

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odchodź kochana.
    Co ja będę czytać? Bez twoich rozdział życie straci sens :D
    Nie musisz dziękować. Komentuję bo mi się podoba.
    Nie odchodź. Załamię się chyba jak to zrobisz.
    Proszę pisz dla nas. Ważne, że masz stałych czytelników, którzy nie odejdą. Bo ja na pewno NIGDY nie odejdę.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź, piszesz świetnie.
    U mnie też jest mało komentarzy... owszem to przykre, ale staram się pisać dalej.
    Ty piszesz świetnie. Zostań!
    Proszę...
    Natka♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie odchodź <3
    Pamiętaj, że masz wiernych czytelników, którzy nie zawsze komentują, ale są tutaj nadal ;*
    Pamiętaj, że czekam ^^
    ~Patty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej ej.
    Nie załamuj się ją też nie mam tak dużo czytelników.
    Kontynuuj ta serie jak i pierwsza.
    Niecierpliwie na nie czekam.
    Zrób mi tą przyjemność.

    Blairka Blanco ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odchodź! Proszę :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie!
    Nie odchodź!
    Plose :(

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett