10/04/2015

Witam wszystkich :) 2 sprawy

Jak po tytule widać mam do Was dwie sprawy.
Przepraszam za długą przerwę. Wyjaśnienia w sprawie pierwszej :
1. Odchodzę. Dlaczego ? Nie ten sam zapał co na początku. W tym roku staram się o jak najlepszą średnią. Moja przyszłość jest dla mnie ważniejsza.
Więc chciałabym oddać bloga.
Jeżeli ktoś chce tego bloga musi napisać mi na maila (leonetta2345@gmail.com)
1. Dlaczego akurat Ci mam oddać bloga.
2.Czy piszesz jakiegoś bloga ? Jeżeli tak to podaj adres bloga.
3.Napisz jakiś fragment kontynuacji mojej historii.
i Tyle :)

Sprawa druga
Jedna dziewczyna prosiła mnie abym wypromowała jej bloga
A więc zapraszam na tajemniczaaa.blogspot.com
Było by miło gdybyście skomentowali :)

A więc czas się czas się pożegnać :( A nie jestem w tym najlepsza
Dziękuje za 18 wspólnych miesięcy
Dziękuje za ponad 100.000 wyświetleń
Dziękuje za to że byliście
Na zawsze pozostaniecie w moich sercach.
Nie mówię do widzenia, mówię do zobaczenie :)

7 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że odchodzisz ;c
    Miałaś wielkie talent i przyjemnie czytała się Twoje opowiadanie <3
    Ale rozumiem Twoją decyzję, sama jestem w 1 klasie technikum i łatwo nie jest ;/
    Mam jednak nadzieję, że nie odchodzisz, a jedynie robisz sobie przerwę ;)
    Może roczną przerwę, ale jednak przerwę i do nas wrócisz ;*
    Kocham mocno, życzę powodzenia i czekam na powrót <3
    Kasia xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że odchodzisz :(
    Może to jeszcze przemyślisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SZKODAA!!!
    Smutam :'-(
    Ale cóż... To Twoja decyzja i musimy ją uszanować.

    Całuję :-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/10/15

    Nikt cie nie zastąpi,!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/10/15

    Chce wysłać ale nie wiem czy zdaze do kiedy to?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/10/15

    A jeśli wyśle do cb email i mnie weźmiesz to wtedy jak np za rok ci się za chce tu wrócić to co? Bo nw czy wysyłać

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett