8/23/2015

Małe Q&A




Pod rozdziałem 5 w notce poprosiłam abyście zadawali mi pytania. Nie było ich zbyt wiele więc dodałam kilka sama oraz kilka od koleżanki. Zapraszam do czytania :)

Pytania od Mellon Mell
 W jakiej części Polski mieszkasz?- W województwie mazowieckim :)
[P] Masz pupila?-Królika i świnkę morską :)
[P] Jak masz na imię? Wiktoria
[P] Jaki masz kolor oczu? Niebieskie
[P] Jakim sposobem osiągnęłaś sukces na bloggerze?-Ja uważam że nie osiągnęłam sukcesu ale chyba najważniejsza jest cierpliwość. Komentowałam u innych. I to też duża zasługa czasu. Wiadomo że wszystko nie przyjdzie od razu. Potrzebowałam jakieś pół roku aby zobaczyć zmiany. Oczywiście na lepsze :)
Pytania od mojej koleżanki :) (oczywiście brała z internetu xD )
1. Co cenisz w ludziach?0 Lubię szczerość i odwagę.
2. Co Cię w nich odpycha?-Chamstwo i udawanie
3. Jakie zwierzęta lubisz?-Koty i świnki morskie
4. Jakie książki lubisz? Masz swoje ulubione?-Lubię romantyki. Moje ulubione to "Zostań jeśli kochasz" i "Wróć jeśli pamiętasz"
5.Jakie filmy lubisz?-Komedię
6. Masz ulubionego aktora/aktorkę? Za co ich lubisz?- Z Violetty to oczywiście Jorge Blanco. Lubię go ponieważ jest zabawny i nie udaje nikogo. Jest po prostu sobą. A tak lubię Lucy Hale. Odkąd zaczęłam oglądać "Słodkie kłamstewka" Lucy była moją ulubioną aktorką. Jest świetna w tym co robi. Lubię ją za wszystko :).

7.Jaki masz styl ?-Lubię ubierać się dziewczęco ale zdarza się że ubieram się rockowo. Zależy od humoru. :) Uwielbiam nosić koszule i spódnice. Jestem dość wysoka ale ostatnio najlepiej czuję się na koturnach.
8. Ile masz par butów?-6 :)
Na dzisiaj tyle mam nadzieję że post wam się podoba. Przepraszam że nie komentowałam ale dopiero dziś wróciłam do domu. Jutro to nadrobię :) Rozdział jak zwykle we wtorek. :* Do zobaczenia :* <3

2 komentarze:

  1. Fenks, że odpowiedziałaś na moje pytania. Jestem happy! A wgl. super Q&A!!!
    Czekam na rozdział, pozdrawiam.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na post- świetny. Wybacz, że nie skomentowałam poprzedniego rozdziału. Może wpadłabym na jakieś pytanie. Nic straconego, czekam na następne Q&A.
    Jak to nie osiągnęłaś sukcesu. Dziewczyno, niedługo stuknie Ci sto tysięcy wyświetleń! Ja jestem z Ciebie dumna i czekam na kolejny świetny rozdzialik w Twoim wykonaniu.
    ~Shy

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett