11/03/2014

Notka :)

" Bądź szczęśliwy, nie żałuje swojej decyzji...Gdybym miała jeszcze raz wybierać wybrałabym tak samo...Jestem szczęśliwa...Odchodzę spełniona..." 
Zaczynam tym pięknym tekstem Agaty Mróz.
chciałabym ogłosić że w tym tygodniu rozdziału raczej nie bedzie. Bedzię dopiero we wtorek będę miała w tedy wolne to napiszę. W tym tygodniu nie będzie ponieważ mam dużo nauki.
Jeszcze raz przepraszam.
A tak w ogóle oglądał ktoś "Nad życie " ? Bo ja tak i się strasznie poryczałam jescze raz przepraszam i zapraszam do komentowania rozdziału :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy3/11/14

    OKI ROZUMIEM ZRESZTĄ TEŻ MAM KUPE NAUKI JUTRO MAM KLASÓWKI Z HISTORI I ANGLIKAA
    ~MAYA BLANCO

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/11/14

    trochę zgapiony tytuł bloga.... słabo...

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett