5/12/2014

Przeczytajcie wszyscy !!!

Dziś w szkole wchodzę na bloga i co widzę ?
1016 wyświetleń
6 obserwatorów którymi są
-Vicki Verdas (ja xD)
NieWidoCzna M
-Carmen Verdas
-emi blanco
-Ewelina Anonim
-Kamila Kaczmarek
Ale najbardziej chciałabym podziękować emi blanco która komentuje każdy mój rozdział i bardzo się ciesze że ktoś czyta mojego bloga :) Nie wiedziałam że ktoś zacznie go czytać.
Rozdział pojawi się dziś wieczorem.
I jest jeszcze jedna sprawa. Z okazji 1000 wyświetleń chciałabym zrobiś konkurs na one shota.
Jeśli zgłosi się co najmniej 2-3 osób pojawi się post w sprawie konkursu.
Na yt opublikowałam nowy filmik o Leonettcie pt: Leonetta- Undo.
zapraszam do oglądania. :)

2 komentarze:

  1. Anonimowy14/5/14

    Świetny filmik ty go zrobiłaś ?
    bo jeśli tak to masz ogromny talent

    A co do konkursu to może ja się zgłoszę tylko do kiedy te konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) filmik robię w programie Windows Live Movie Maker
      Jeśli zgłosi się jeszcze z jedna osoba to wtedy powiem co z konkursem :)

      Usuń

Theme by Violett