5/25/2014

One Part by emi Blanco

Ona -  Violetta Castillo ma dwadzieścia lata jest słaną modelką . Obecnie mieszka w Madrycie ma starszego brata Federico który jest piłkarzem .
On - Leon Vertas ma dwadzieścia jeden lata  jest sławnym piłkarzem. Mieszka w Buenos Aires obecnie nie ma dziewczyny .

Violetta:
Sedze w samolocie do  Buenos Aires dawno mnie tu nie było . Z lotniska ma mnie odebrać
Federico wychodzę  z samolotu i zobaczyłam czekającego Federico.
Przywitałam się z nim i pojechaliśmy do domu tam przywitałam się z wszystkimi i poszłam się rozpakować kiedy skończyłam do pokoju wparował Federico.
- Siostra idziesz zemną na imprezę? -zapytał  podekscytowany Fede
-Dobra tylko się przebiorę - wygoniłam Fede z pokoju i podeszłam do szewki
wybrałam sobie taką sukienkę :

Kiedy przebrałam się zeszłam na duł do Federico który wpatrywał się w lusterko.
- O wrześnie - powiedział od razu kiedy mnie zobaczył.
- Oj nie przesadzonej -  wzięłam torebkę do ręki i razem z Fede wyszliśmy do klubu .
Przed klubem 
Kiedy dojechaliśmy do klubu zobaczyłam grubnie ludzi stojących przed klubem
kiedy podeszliśmy do nich okazało się że to są koledzy z drużyny Fede.
- Siema - powiedział Fede do tych chłopaków.
- Siema - powiedział jeden chłopak .
- Ej stary co to za ślicznotka? -zapytał się Fede chłopak o imieniu Leon.
- A to jest moja siostra Violetta właśnie dziś wróciła - przeciwstawił mnie Fede 
- Ja bym nie mógł mieć takiej ślicznej siostry - powiedział do Fede potem razem weszliśmy do klubu.
Razem się śmialiśmy, wygłupialiśmy w pewnym momencie tańczyłam razem z Leonem że już trochę (dużo) wypiliśmy tańczyliśmy coraz odważniej potem wróciłam razem z Fede do domu.
Tydzień później 
Leon :
Przez ten tydzień bardzo spodobała mi się Violetta zbliżyliśmy sie do siebie. Przychodzi na moje treningi
co dzienie się spotykamy.  Fajnie by było gdybyśmy byli parą ale ona na pewno nic do mnie nie czuje
 narazię jesteśmy przyjaciółmi. Znam ją od tygodnia a czuje jag bym znał ją całe życie.
Właśnie jedziemy z chłopakami na basen Violetta z Cami i Fran na pewno też tam będą nie mogę doczekać się kiedy zobaczę Violettę w bikini.Whodzę z chłopakami na basen i widzę Violettę
od razu  poszedłem do niej siedziała z dziewczynami w basenie.
- Hej ślicznotko - powiedziałem obejmując ją od tyłu.
- O hej przystojniaku - powiedziała z cudnie uśmiechając się
- No wiem jetem taki świetny i genialny ale musimy pogadać - powiedziałem wychodząc z basenu.
- Ale że tak teras? - zapytała smutna
- Tak choć pogadamy - powiedziałem kierując się w stronę ławki która stała niedaleko basenu.
- Dobra już jadę - wyszła z basenu i usiadłam obok mnie.
- Violetta wiem że to nie jest miejsce na takie wyznania ale muszę coś ci powiedzie - powiedziałem nie pewnie.
- O co chodzi Leon ?- zapytała ciekawa
- Violetta wiem znamy się dopiero tydzień ale zakochałem się w tobie - powiedziałem i czekałem na  jej
reakcję ale ona nic nie odpowiedział tylko bardzo namiętnie mnie pocałowała.
Dwa lata później :
Violetta i Leon są jeż małżeństwem i mają miesięczną córeczkę Nikole. Mieszkają w Błeszno Aires obecnie pracują w studio 21. Terasz właśnie stoją w pokoju swojej córeczki.

1 komentarz:

  1. sorka że tak pòżno :)

    SUPER! AŻ UPUŚCIŁAM TABLET. A ON MI ROZWALIŁ WARGĘ! NO TRUDNO. SUPCIO OS!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett