5/20/2014

Miesiąć bloga !!!!!

Dziś mija miesiąc odkąd założyłam bloga. Sama bardzo się dziwie że tak długo wytrzymałam. Dziękuje wszystkim którzy czytają i go komentują. Najbardziej chciałabym podziękować emi Blanco która komentuje każdy mój rozdział i to dzięki niej chcę jeszcze pisać.
A teraz chciałabym podziękować za :
-1,394 wyświetleń
-7 obserwatorów
-1 LBA
-34 komentarze
Mam do was małą sprawę za kilka dni czyli w niedzielę obchodzę moje 13 urodzinki !!! Tak wiem stara jestem xD. I che prosić was o pomoc. Jeśli ktoś chce niech napisze one parta na moje urodziny. Jeśli ktoś napiszę będę polecać jego bloga przez miesiąc. Więc jeśli chce ktoś mi zrobić prezent na urodziny niech one parta wyśle na moją pocztę : leonetta2345@gmail.com
czas do 24 maja tego roku do godziny 21 !!!

A tak w ogóle przepraszam że nie dodaję rozdziału ale mam blokadę. Na pewno w tym tygodniu dodam rozdział. A tak w ogóle jak po dzisiejszym odcinku Violetty? Ja tak strasznie jaram się pocałunkiem Fedemiły <3 no i oczywiście Leonettą  i moją kochaną Naxi która także się pocałowała <3
Te Amo Vicki :)

9 komentarzy:

  1. Super gratulację :)
    Zapraszam do mnie:
    http://violetta-moja-historia-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/5/14

    ja mogę napisać ten one part
    i komentuje bo masz genialnego bloga
    i wiem że dziś nie jest niedziela ale
    puki pamiętam wszystkiego najlepszego i weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21/5/14

      może być te one part co pisze na mojego
      bloga czy musi być jakieś ine ?

      Usuń
    2. Może być ten który piszesz na swojego bloga :)

      Usuń
    3. Anonimowy21/5/14

      wielki dzięki bo miałam już zaczynać jakieś
      nowe tylko pomysłu nie miałam :)

      Usuń
  3. Anonimowy23/5/14

    hej napisałam już one parta ale nie wiem
    jak ci wysłać

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24/5/14

    Gratulacje ! ♥
    Zapraszam do mnie : newstoryabouteonettslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett