4/10/2016

Konkurs na One Shota





Za 9 dni jest 3 rocznica bloga więc z tej okazji robię konkurs na One Shota!!!


Czas do : 18 kwietnia 2016 do godziny 20 ! 



Regulamin :


Temat dowolny.
Para: Leonetta, bądź Jortini.
Czas akcji dowolny. ( przeszły, teraźniejszy, bądź przyszły )
Oceniać będę pomysł i wykonanie. Długość nie będę oceniać,ale wolałabym, żeby był dłuższy, ale to już jak chcecie.

Nagrody:


1 miejsce :

 - Dedykacja 10 rozdziałów ,
 - Reklama bloga przez miesiąc ,
 - Możliwość napisania rozdziału ,
 - Zdradzenie mojego pomysłu na następny rozdział ,
 - Opublikowanie Os'a,
 - Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam.

2 miejsce 

  - Reklama bloga przez 2 tygodnie,
   - Dedykacja 8 rozdziałów,
  - Zdradzenie kawałku pomysłu na rozdział,
  - Opublikowanie Os'a,
 - Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam.

3 miejsce 

  - Reklama bloga przez 1 tydzień,
   - Dedykacja 5 rozdziałów,
  - Opublikowanie Os'a,
 - Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam.

Wyróżnienie :


- Dedykacja 2 rozdziałów,
- Reklama bloga przez 3 dni,
- Opublikowanie os'a,
- Jeżeli nie mam bloga w ulubionych to go dodam.


Mam nadzieję że ktoś się zgłosi :)

Prace wysyłajcie na : violettapolska3vl@gmail,com

Zachęcam do udziału :)



Daria 

3 komentarze:

  1. Ty już to kiedyś ogłaszałaś prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tylko dodałam tego posta do przypomnienia innym.

      Usuń
  2. Raczej wezmę ;)
    Chociaż jeste zawalona nauką postaram się napisać

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett